De Glind, Barneveld, Gelderland, Nederland

Camperplaats Het Ommetje

kleinschalige locatie in het buitengebied - gelegen tussen Barneveld, Scherpenzeel en Achterveld - aankomst en vertrek tussen 10.00 en 22.00 - geen incheck op zondag - centrum 2,5km

• Helweg 32

3794 MP, De Glind, Nederland

• augustus 2022

Wij zijn het met alle vorige positieve reacties eens! Wat een rustige en mooie nieuwe cp, met alles waar wij blij van worden: o.a. grote plaatsen, goede WiFi, douche en toilet. Met visie aangelegd, compliment aan eigenaar Marco. Ook in deze mooie fietsomgeving komen graag nog eens terug.

Edkekraf

Mooie ruime en groene camper plekken. incl. toillet, douche warm water en stroom. Ligt aan knooppunt route. Mooie omgeving.

Gobus

Mooie plek aan de rand van Barneveld, centrum 6 km. Het heeft alles wat een CP nodig heeft. Wij staan lekker in de schaduw, maar zon plekken zijn er ook genoeg. WIFI is zeer goed. Vriendelijke beheerder. Douch is gratis.

• augustus 2022