Wij hebben hier heerlijk gestaan, met Hemelvaart en Pinksteren. Top camperplek, heeft alles wat je nodig hebt. Grote plaatsen, het sanitair voldoet prima en is schoon. Een plek om zeker terug te komen. Eigenaren zeer flexibel.😎👍

Zonlicht68

Mooi terrein maar oud en muffig sanitair in een donkere schuur. Jammer van het mooie terrein. Helaas is er voor honden weinig of geen uitlaat ruimte. Verkeer rijdt er erg hard, gevaarlijk om daar met je hond langs de weg te lopen.

• maart 2024

all in 16,50. Een rustig goed verzorgde CP. Behulpzame beheerder. We mochten zijn compressor gebruiken om lekke fietsband te repareren. Top

• maart 2024

Camperplaats Het Ommetje