• november 2023

5 sterren, dik verdiend. vriendelijke ontvangst, mooie staplek, uitstekend sanitair, en een prachtige omgeving. we stonden hier eind okt/begin nov en komen graag nog eens terug. bedankt voor alles !

Ollie2020

Hartelijk bedankt! Wat een mooie woorden als afsluiting van het seizoen voor ons . Graag tot ziens bij Boerderijcamping de Mebel

Super lieve eigenaren. Goede faciliteiten. Mooi weids uitzicht. Verse eitjes voor onbijt en leuke diertjes. Fijne sfeer 🙏🏼 merci

4travellers1van

Merci voor de review! 😀 Graag tot ziens bij Boerderijcamping de Mebel in de mooie Achterhoek!

Voor de tweede keer hier geweest en het is ons weer prima bevallen. Voorzieningen in orde en schoon. Prachtig fietsen in de omgeving, ook naar Bocholt bijvoorbeeld. Graag tot een volgende keer!👍

FritsenWilma

Bedankt voor deze review leuk dat jullie er weer waren en graag tot ziens tot de volgende keer.

• november 2023

Boerderijcamping De Mebel