• december 2023

Mooie omgeving met een eenvoudige nette cp en goed sanitair.

Hans&Jaqueline

de camperplaats op grote veld is nog in wording de 4 plekken tegenover de geiten was prima vertoeven . precies achter een cp is een heel groot meer waar je heerlijk omheen kunt lopen ,de Waal vlakbij . hondjes welkom

Ons-Campertje

Een prachtige, en mooie plek in het groen. Zeer schoon en modern sanitair. Zeer vriendelijk en behulpzame gastheer en gastvrouw. We hebben er langere tijd gestaan, en we hebben er van genoten, en voelden ons ook zeer veilig. Wij komen zeker terug!!

• december 2023

Mooie omgeving met een eenvoudige nette cp en goed sanitair.

Boerderij 't Uiversnest