Minicamping het Wielseveld

Eck en Wiel, Buren, Gelderland, Nederland

• juli 2024

super leuke camping, aan alles is gedacht, hier 3 nachten verbleven op veld 3, heerlijk ruim, mooi verzorgd gras, overdekte stalling voor fietsen ideaal en sanitair tip top in orde, voor herhaling vatbaar

• juni 2024

Prettig ontvangst met welkomst presentje. Mix van schaduwrijke en zonnige ruime plekken. Fijn en schoon sanitair. Fietsenstalling met oplaadpunten. Pontje richting Amerongen paar kilometer van camping. Helaas moesten we weer verder anders waren we zeker langer gebleven.

• juni 2024

Minicamping het Wielseveld