Golfbaan Landgoed Welderen

Elst, Overbetuwe, Gelderland, Nederland

• juni 2024

We stonden twee nachten in de boomgaard, vlak bij het kersen verkooppunt. De prijs is 12,50 Euro per nacht en met electra 15 Euro per nacht. Het sanitair is 2 a 300 meter lopen naar het clubhuis, wij hebben er 1 keer gedoucht. De weg wordt na tien uur 's avonds rustig, dus prima geslapen.

• juni 2024

super plek, zeer rustig in een kersenboogaard. goed sanitair bij de golfbaan. op een paar kilometer een mooie natuurwinkel.

Golfbaan Landgoed Welderen