Fijne XL camperplaats, heerlijk alle rust en ruimte met onze hondjes. Zoals in andere reviews, toiletgebouw achter is oud maar schoon! Er wordt druk gespaard voor een nieuw toiletgebouw. Met afwasplaats zou helemaal luxe zijn. We komen graag terug!

H&Ropstap🐾🐾

Bedankt voor jullie review! Een goede tip over de afwasplaats, dit gaan we meenemen in onze plannen. We zien jullie graag terug! Met vriendelijke groet, Team Het Eperwoud

A.W.S.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Goed om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Het Eperwoud

HuMie

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een mooie review te schrijven. Leuk jullie op ons park te hebben mogen verwelkomen. Van harte welkom om nog eens terug te komen en alle vernieuwingen te bekijken. Graag tot een volgende keer!

Recreatiepark Het Eperwoud