Ziet er mooi, netjes en rustig gelegen uit, zoals je op een boerderijcamping verwacht. Wij hebben er niet overnacht omdat er zondagsrust was, wat wij natuurlijk respecteren, en wij willden graag op zondag weer door naar onze eindbestemming. Wie weet een volgende keer.

Clara-en-Jan

Gezellige en gastvrije camping, met alle nodige voorzieningen. Prima locatie in de natuur voor wandel- en fietstochten. We komen graag nog eens terug. Complimenten aan de beheerders voor hun tips en vriendelijkheid!

Theo&José

voor ons een 5+wat een heerlijk plek zo aan het bos en top sanitair prachtige huiskamer en lekkere koffie bij aankomst zelfs bij 24 uur regen niets te klagen. wij komen zeker nog eens terug! veel succes 🍀

Camping De Solse Berg