Camping Waalstrand

Gendt, Lingewaard, Gelderland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Hondvrije, sprankelend schone, goed verzorgde camping. Aardige vriendelijke exploitant. Wij komen graag terug.

Dieter-N

heerlijke camping aan de Waal waar we al jaren komen, heerlijk en gezellig, prachtig sanitair, alles spik en span,met hele vriendelijke en hardwerkende eigenaars, Roger en Anciëlla ga zo door en we hopen elkaar volgend jaar weer te zien en te spreken 👍👋👋

zeldzaam goed en volledig

zeldzaam goed en volledig