Camping Waalstrand

Gendt, Lingewaard, Gelderland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

heerlijke camping aan de Waal waar we al jaren komen, heerlijk en gezellig, prachtig sanitair, alles spik en span,met hele vriendelijke en hardwerkende eigenaars, Roger en Anciëlla ga zo door en we hopen elkaar volgend jaar weer te zien en te spreken 👍👋👋

zeldzaam goed en volledig

DieseltjeT64

Prima camping op een mooie plek aan de Waal. Erg mooi als je een plekje aan het water hebt. prima zwembad. Alles is schoon en netjes onderhouden. Wel weinig, te weinig, ik stond in de rij in de ochtend, douches.

zeldzaam goed en volledig

Camping Waalstrand