Gendt, Lingewaard, Gelderland, Nederland

Camping Waalstrand

locatie en uitzicht op de Waal - ook kampeerplaatsen direct aan de waterkant tegen hoger tarief - reserveren aanbevolen - centrum 2km

• Waaldijk 23A

6691 MB, Gendt, Nederland
  • € 32,00 • 1 apr. t/m 3 okt.

we konden maar 4 dagen blijven op ons plekje aan het water, omdat er langer geen plaats meer was. Jammer, we hadden wel veel langer willen blijven. Sanitair top, vriendelijke bediening, prachtige omgeving. we komen gegarandeerd weer terug.

Dambe

wat een mooi plekje hadden wij! uitzicht op de Waal. alles bij de hand. zeer netjes. op Vrijdag is er markt in Gendt. een loopje van zo’n 20 minuten. de Markt is 3 kramen goed om te weten. wij komen vast nog eens terug.

wivivan

Een prachtige camping, mooi gelegen, vriendelijk beheerders echtpaar, sanitair ook heel netjes. Kortom top, wij komen graag nog eens terug!

MoniqueS67

• € 32,00 • 1 apr. t/m 3 okt.

7 dagen