• maart 2024

Alles wat er word geschreven over deze camperplaats klopt gewoon. super mooie plek om te staan en hier vandaan kan je zo naar het natuurgebied om te wandelen. Schoon en netjes en zeer vriendelijke eigenaar.

• januari 2024

op moment van schrijven staan wij op deze prachtige, nieuwe camperplaats, we sluiten ons aan bij alle voorgaande reviews , wat is het hier mooi en wijds. als het weer voorjaar wordt en beter weer als nu, hopen wij hier zeker terug te komen. Aly & Arthur

• maart 2024

• januari 2024