3 nachten op deze fijne Camperplaats gestaan. Voor ons een superplek bij een uiterst vriendelijk familie. Mooie wandeling gemaakt bij de Leemputten en natuurlijk de flamingo’s gespot. Wij hebben er weer een favoriet bij.👍🏻

van-der-schors

Mooie camperplaats met nieuwe compleet ingerichte badkamers. Ook de voorzieningen zijn zeer compleet. Echt een aanbeveling en wij zetten deze camperplaats op onze favorietenlijst.

Jleerkes

Voor ons pas de 2e camperplaats. Maar als elke plaats zo is, dan ziet het er goed uit. Geweldige plek met fijne en behulpzame eigenaren. Sanitair prachtig voor elkaar. Heerlijk rustig met reeën als buren. En onze hondjes vonden het ook geweldig!

Camperplaats Erve Bogman, Groenlo