Ik snap al die negativiteit niet. Wij waren hier de afg. dagen. Nu geldt nog wintertarief. Dus 5 euro per nacht. Stroom apart bijboeken. Al met al een prima plek in een erg mooie omgeving.

Ex474

Belachelijk. 12,50 euro, waarvoor?

Strijk-en-Zet

Alleen mensen die een beetje verstand hebben van camperreizen kunnen deze plek gepland hebben. Er is gewoon een andere manier. En van € 0,00 tot € 12,50 zonder V/E is al brutaal voor een weiland op straat

Ex474

Belachelijk. 12,50 euro, waarvoor?

Zwillbrocker Venn