Gemoedelijke camping in een schitterende (fiets)omgeving. Vriendelijke ontvangst en mooie plekken.

Hans---Yvonne

Prima camping met zeer hartelijke eigenaresse. Schoon en net sanitair en prima plekken op een mooi grasveld. Omgeving is heuvelachtig maar prima voor mooie fiets- en wandeltochten. wij hebben hier drie dagen genoten en komen zeker terug!

veldjesontour

Mooie terrassen camping. Ruime plaatsen met prachtig uitzicht. Heerlijk rustig. Sanitair is voldoende en schoon. Mooie omgeving om te fietsen.

Camping De Klos