Camping Op den Stuwwal

Groesbeek, Gelderland, Nederland

• juni 2024

Geen minpuntje kunnen ontdekken! Heerlijke ruime plekken met veelal een geweldig uitzicht, fijne haagjes rondom de plekken, prachtig en schoon sanitair, enorm vriendelijke beheerders. Heerlijke fiets- en wandelmogelijkheden. We waanden ons in Zuid-Limburg!

Rene.Ramona.2024

Echt een lekkere plek en vriendelijke ontvangst door Els. Heel netjes en schoon sanitair. Je kijkt super mooi uit op een ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️landschap. Top !

Camping Op den Stuwwal