Groesbeek, Gelderland, Nederland

Fraai gelegen op een stuwwal - Mokerheide op loopafstand - centrum 4km

• Klein Amerika 6

6562 KC, Groesbeek, Nederland
  • € 23,00 • 1 apr. t/m 31 okt.

• september 2022

Idd een prachtige plek, goed onderhouden, mooi en schoon sanitair, vriendelijke ontvangst! En wat de schuine plaatsen betreft.... als je dat niet fijn vindt kun je misschien beter naar zee gaan.... De heuvels zijn juist de charme van dit gebied!!

toonenpat

Wat een prachtige plek en wat een sympathieke eigenaresse. Geen loosplek voor het grijswater, anders dan evt. via een putje op de plek. De voorste rijen hebben een fenomenaal uitzicht.

Ingrid_&_Paul-Eric

Dank je wel voor jullie review, de tip voor de loosplek nemen we zeker mee!

• april 2022

Beste gast, Wat jammer dat je het zo hebt ervaren. Vooraf proberen we onze gasten zo goed mogelijk te informeren met betrekking tot de plek. Zeker omdat onze camping nu eenmaal in een heuvelachtig gebied ligt :). Op onze camping is een stortplaats aanwezig voor het mobiel toilet, inderdaad niet voor vuil water. We gaan dit zeker meenemen als tip! En wij hebben inderdaad aankomst- en vertrektijden welke we zo goed mogelijk proberen te volgen. Dit om ervoor te zorgen dat iedere gast die op onze camping komt, op zijn/haar plek terecht kan. Nogmaals, we vinden het erg vervelend als jullie niet hebben kunnen genieten. Een fijne avond gewenst. Met vriendelijke groet, Familie Lamers

• september 2022

Ingrid_&_Paul-Eric

Dank je wel voor jullie review, de tip voor de loosplek nemen we zeker mee!

• april 2022

• € 23,00 • 1 apr. t/m 31 okt.