Groesbeek, Gelderland, Nederland

Fraai gelegen op een stuwwal - Mokerheide op loopafstand - centrum 4km

• Klein Amerika 6

6562 KC, Groesbeek, Nederland
  • € 23,50 • 1 apr. t/m 31 okt.

Wat een prachtige plek en wat een sympathieke eigenaresse. Geen loosplek voor het grijswater, anders dan evt. via een putje op de plek. De voorste rijen hebben een fenomenaal uitzicht.

Ingrid_&_Paul-Eric

Dank je wel voor jullie review, de tip voor de loosplek nemen we zeker mee!

• april 2022

Beste gast, Wat jammer dat je het zo hebt ervaren. Vooraf proberen we onze gasten zo goed mogelijk te informeren met betrekking tot de plek. Zeker omdat onze camping nu eenmaal in een heuvelachtig gebied ligt :). Op onze camping is een stortplaats aanwezig voor het mobiel toilet, inderdaad niet voor vuil water. We gaan dit zeker meenemen als tip! En wij hebben inderdaad aankomst- en vertrektijden welke we zo goed mogelijk proberen te volgen. Dit om ervoor te zorgen dat iedere gast die op onze camping komt, op zijn/haar plek terecht kan. Nogmaals, we vinden het erg vervelend als jullie niet hebben kunnen genieten. Een fijne avond gewenst. Met vriendelijke groet, Familie Lamers

Zoals eerder beschreven: alles zoals het hoort. Schoon, mooi, vriendelijk en super ligging! Beter kan niet:) (misschien wel een camperloosplaats)

Marietteenbert

Wat een mooie review, dank je wel voor je reactie!

Ingrid_&_Paul-Eric

Dank je wel voor jullie review, de tip voor de loosplek nemen we zeker mee!

• april 2022

Marietteenbert

Wat een mooie review, dank je wel voor je reactie!

• € 23,50 • 1 apr. t/m 31 okt.