Echt een lekkere plek en vriendelijke ontvangst door Els. Heel netjes en schoon sanitair. Je kijkt super mooi uit op een ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️landschap. Top !

Thijmen-L

Prachtig gelegen camping met heel ruime plaatsen. Net sanitair waar direct duidelijk wordt dat het een boerderijcamping is 😀.

• april 2023

we hebben 4 dagen Op den Stuwwal gestaan. Wat een mooi plekje. Een rustige plek om vanuit te wandelen en fietsen. Goed verzorgd en vriendelijk ontvangen door Els. Succes Els met je toekomst plannen. Wij komen dam graag nog een keer terug.

Autostars

Dank je wel voor de review, hopelijk tot een volgende keer!

• april 2023

Autostars

Dank je wel voor de review, hopelijk tot een volgende keer!

Camping Op den Stuwwal