Camping de Geuldert

Plasmolen, Mook en Middelaar, Limburg, Nederland

Camping de Geuldert

camping aan de voet van de St. Jansberg - Nijmegen 15km - Gennep 5km - Venlo 60km - centrum 500m

• Schildersweg 6

6586 AL, Plasmolen, Nederland
  • € 10,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• september 2020

Nette camperplaats met twee sanitair gebouwen waar van je gebruik kunt maken en op elke plek je eigen stroom mooie omgeving

Reactie van locatiebeheerder

Hallo, bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om ons te beoordelen. Vier sterren is erg hoog, waarvoor dank! WIj hopen jullie nog eens in Plasmolen te mogen begroeten, met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

• september 2020

De camperplaats was geweldig genoeg ruimte en zeer schoon sanitair. vriendelijke ontvangst en erg mooie omgeving om te fietsen en te wandelen met je honden 👌 Bedankt voor het mooie Weekend tot de volgende keer

Reactie van locatiebeheerder

Hallo, bedankt voor jullie goede review van 5 sterren! Dat waarderen wij enorm. Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben. Wij hopen jullie nog een in Plasmolen te mogen begroeten, met vriendelijke groet camping De Geuldert

• september 2020

8 plaatsen maar voor 5 campers stroom, 3euro voor de hond belachelijk. 1 douche voor de heren.

Reactie van locatiebeheerder

Hallo familie Brinks, bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om ons te beoordelen. Jammer dat jullie de twee nachten bij ons niet als prettig ervaren hebben. Wij leveren op iedere camper op het camperveld stroom, indien gewenst. Het was inderdaad drukker op onze camping, waardoor de wachttijden bij het sanitairgebouw langer waren dan normaal. Wij hebben nog een sanitairgebouw, dus er zijn meerdere douches op ons terrein, maar, nogmaals, door de extreme drukte was alles anders. Wij hopen dat jullie ondanks alles toch van de omgeving genoten hebben. Met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

Alle 33 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

Reactie van locatiebeheerder

• € 10,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• Jachthaven in de buurt