Plasmolen, Mook en Middelaar, Limburg, Nederland

Camping de Geuldert

camping aan de voet van de St. Jansberg - Nijmegen 15km - Gennep 5km - Venlo 60km - centrum 500m

• Schildersweg 6

6586 AL, Plasmolen, Nederland
  • € 10,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

Een heerlijke plek in een prachtige omgeving. Volop te fietsen en wandelen. Alles aanwezig wat nodig is op de camping. Daar bovenop de gastvrije ontvangst door Sandra! Kortom, wij komen zeker terug.

OutofOffice

Hallo, wat een leuke review, dank jullie wel voor de lieve woorden en jullie 5 sterren! het is fijn om te lezen dat jullie genoten hebben en wij zien jullie graag nog eens terug in Plasmolen, met vriendelijke groet camping De Geuldert.

Vriendelijke ontvangst. We hebben een nacht op de camperplaats gestaan. de staanplaatsen zijn groot genoeg. Wel veel lawaai van de provinciale weg die er vlak langs loopt. Sanitair is in orde.

Joswol

Hallo, bedankt voor jullie review. 3 sterren betekent dat er altijd ruimte is voor verbetering en in jullie geval begrijp ik dat die verbetering met name zit in het geluid van de Rijksweg die naast onze camping is gelegen. Wij hopen dat de geplande reconstructie van de Provincie Limburg, een verbetering gaat opleveren m.b.t. het geluid. Blijf onze site in de gaten houden en wellicht mogen wij jullie nog eens begroeten als de reconstructie van de N271 achter de rug is. Met vriendelijke groet camping De Geuldert.

hebben05

Hallo, wat leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie laatste nachtje van jullie vakantie. Bedankt voor jullie goede beoordeling van 5 sterren, het maximaal haalbare: dank jullie wel!. vandaag dan toch echt de was aan gaan zetten ;-) en wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten in Plasmolen, met vriendelijke groet camping De Geuldert.

hebben05

• € 10,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• Jachthaven in de buurt