Camping de Geuldert

Plasmolen, Mook en Middelaar, Limburg, Nederland

Camping de Geuldert

camping aan de voet van de St. Jansberg - Nijmegen 15km - Gennep 5km - Venlo 60km - centrum 500m

• Schildersweg 6

6586 AL, Plasmolen, Nederland
  • € 10,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• juli 2021

Aardige ontvangst, leuke camping op zich. Maar klein afgebakend stuk voor 8 campers. Was moeilijk achteruit insteken. Wij hebben in totaal 19,25 moeten betalen met onze 2 hondjes. Ondanks dat deze camping in het actieboek staat is er geen rekening mee gehouden.

Mariekeenfrance

Hallo , bedankt voor jullie goede review van 3 sterren. Ik begrijp dat jullie op ons camperveld hebben gestaan, dit is een apart gedeelte op ons camping terrein. Daar hanteren wij inderdaad andere tarieven, dan op de camping. Wat vervelend dat dat niet goed gecommuniceerd is. Wij hopen dat jullie wel genoten hebben, hopelijk zien wij jullie nog eens in Plasmolen. met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

• juli 2021

Goede ontvangst, harstikke leuk en gezellig team bij elkaar. We hebben er een aantal gezellige dagen gestaan, nog net geen 5 sterren(paar min puntjes). Wij komen er zeker terug. Fam Cools uit kruikenzeikersland

de-Kruikenzeiker

Hallo familie Cools, bedankt voor jullie goede review van 4 sterren. Er is altijd ruimte voor verbetering, daar blijven wij ons ook mee bezig houden. Fijn om te lezen dat jullie nog eens deze kant op willen komen, met vriendelijke groet camping De Geuldert.

Dennisg13

Hallo Dennis en familie :-) wat een ontzettend lieve woorden, dank jullie wel! Fijn dat jullie genoten hebben. wij vonden het geweldig leuk dat jullie dochter kwam helpen voeren. Vijf sterren is het maximaal haalbare, dank jullie wel! wij verwelkomen jullie volgende week nogmaals in Plasmolen, met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

Dennisg13

• € 10,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• Jachthaven in de buurt