Plasmolen, Mook en Middelaar, Limburg, Nederland

Camping de Geuldert

camping aan de voet van de St. Jansberg - Nijmegen 15km - Gennep 5km - Venlo 60km - centrum 500m

• Schildersweg 6

6586 AL, Plasmolen, Nederland
  • € 12,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• september 2022

Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Prachtige camperplek en schoon en modern sanitair. Handige loosplaats. Prachtige wandel en fietsomgeving vanaf de camping.

Kees-en-Carla-Venzelaar

Hallo familie Venzelaar, wat leuk om te lezen dat jullie genoten hebben bij ons. Bedankt voor jullie goede beoordeling van 5 sterren, dat waarderen wij enorm. Wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten in Plasmolen, met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

• augustus 2022

hebben hier 3dagen Gestaan vriendelijk ontvangen door de eigenaar. mooie fiets omgeving alles was naar wens

douwina

Hallo, bedankt voor jullie vriendelijke review! vier sterren is erg hoog, dank jullie wel daarvoor en wij wensen jullie een hele fijn verdere reis toe de komende weken, geniet ervan en hopelijk mogen wij jullie nog eens begroeten in Plasmolen, met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

Een heerlijke plek in een prachtige omgeving. Volop te fietsen en wandelen. Alles aanwezig wat nodig is op de camping. Daar bovenop de gastvrije ontvangst door Sandra! Kortom, wij komen zeker terug.

OutofOffice

Hallo, wat een leuke review, dank jullie wel voor de lieve woorden en jullie 5 sterren! het is fijn om te lezen dat jullie genoten hebben en wij zien jullie graag nog eens terug in Plasmolen, met vriendelijke groet camping De Geuldert.

• september 2022

• augustus 2022

OutofOffice

• € 12,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• Jachthaven in de buurt