Erg vriendelijke eigenaren, Spontane gastvrouw. Broodjes service. Prima sanitair . Prachtige omgeving voor fiets- en wandeltochten. Gewoonweg super!!

leuken

Hallo, wat een ontzettend leuke review! Dank jullie wel voor jullie lieve woorden en jullie 5 sterren beoordeling, dat waarderen wij enorm. Wij hopen jullie in het nieuwe seizoen weer eens te mogen begroeten, met vriendelijke groet camping De Geuldert.

Mooi en goed onderhouden camping en heel vriendelijke eigenaren. Modern, schoon en goed sanitair; mede dankzij de extraatjes als vaatdoeken in de vaatwasruimte. Dit nodigt je uit om zelf ook schoon te werken. Mooie omgeving. Wij komen vast nog wel een keer terug. 👋

Wilma&Ton

Hallo Wilma&Ton, bedankt voor jullie leuke review! Het doet ons goed om te lezen dat jullie genoten hebben, 5 sterren is het maximaal haalbare, dank jullie wel! Wij vinden het geweldig om te zien dat wij jullie nog eens mogen verwelkomen in Plasmolen, met vriendelijke groet camping De Geuldert.

Locatie op zich is goed, apart veld met camperplaatsen. Vriendelijke eigenaren, vriendelijke ontvangst. Broodjes service. Keurig sanitair direct grenzend aan de camperplaats. Enige nadeel is het verkeerslawaai van de doorgaande route.

LMC2015!

Hallo, bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om ons te beoordelen. 3 sterren is erg hoog, dank jullie wel! Wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten in Plasmolen, met vriendelijke groet, camping De Geuldert.

Camping de Geuldert