prima camperplaats. 2 nachten gestaan. 1 nacht in de "boomgaard" met stroom voor € 19,00 en 1 nacht op het gravelveld zonder stroom maar dan voor € 15,00 per nacht. prima locatie om een stuk te fietsen of te wandelen.

Harre-maat

1 woord Alles top geregeld zie verdere revieuw

NooitGedacht

Een mooie CP waarbij de prijzen goed in balans zijn. Je kan ook warm eten in het restaurant. ik weet niet in hoeverre je dat van te voren moet aangeven. goede douches en toilet voorziening is goed verzorgd.

Harre-maat

1 woord Alles top geregeld zie verdere revieuw

Camperplaats de Wellinghoeve