tjonge jonge! wat een prachtige, rustige camperplaats! De ruime staanplaatsen in de boomgaard, de heerlijke, luxueuze, schone douches en wc, top wifi op hele terrein! Een dikke 10 nu ik de home made appeltaart heb geproefd! Wij komen vaker!

Mooie camperplaats met alle voorzieningen. Het sanitair is heel netjes en word keurig onderhouden. Mooie omgeving om te fietsen en er is een goede voorziening om de elektrische fietsen op te laden.

RWO

mooie camperplek, goed onderhouden. Schoon sanitair. Vriendelijk ontvangst. Mooie wandel en fiets omgeving. Op de plek is een restaurant aanwezig waar je goed kunt eten...

Camperplaats de Wellinghoeve