Huissen, Lingewaard, Gelderland, Nederland

Parking Molenweide

parking beneden aan de dijk - aan de rand van het dorp - gesloten tijdens de kermis [september] - centrum 150m

• Terpweide 2

6851 PA, Huissen, Nederland

leuk klein plaatsje heeft alles, camperplaatsen gaarne aan de overzijde van de bestaande Camperplaats realiseren en naar voren of achteren

Miela-Suriname

Basic parkeerterrein met voldoende ruimte en parkeerplaatsen, makkelijk toegankelijk en een Albert Heijn op wandelafstand. Was voor ons perfecte tussenstop op onze reis.

KatrienM

een nachtje gestaan op deze plek, wij vonder er nix mis mee. Flink stuk in de geweldig mooie omgeving gefietst en idd op loopafstand van het gezellige stadje met leuke eettentjes en leuke terrasjes. Plek genoeg ook voor de camper 👍😊