Parking Molenweide

Huissen, Lingewaard, Gelderland, Nederland

• juli 2024

perfecte camperplaats Hoelang nog??? veel camping gedrag,diverse luifels uit met lang parkeerders heel jammer

B-de-Winter

Was vooral weer gezellig bij restaurant Big Fish voor ons heerlijke ontbijt. De homemade cheesecake was weer top. (geweldige menukaart!)👍🏻

Willie

een fijne rustige plek. eindelijk weer een gemeente waar je niet weggestuurd word wanneer er meer campers staan dan waarvoor gereserveerd is!👍🏽👍🏽

• juli 2024

Parking Molenweide