Parking Havendijk 2

Harderwijk, Gelderland, Nederland

• juli 2024

Lokale parkeerplaats welke niet echt representatief is voor de gemeente Harderwijk. veel zwerfvuil, onkruid en betaald parkeren (€11,-) beter rijdt je door naar een andere plek voor een gepaste nachtrust

• juni 2024

Wij zijn ook naar camperplaats de Voortse Akker doorgereden, is heel vlakbij en een prachtige camperplaats. Veeeeel mooier dan dit, waar niks is

• juni 2024

Het is een camperplek op een groot parkeerterrein. Wij vonden het niks en zijn doorgereden naar de Voortse Akker, een camperplaats aan de andere kant van Harderwijk die veel mooier is.

• juli 2024

Parking Havendijk 2