• december 2023

Op rustig moment van het jaar een goede plek voor mijn camper. Keurige ontvangst. Mooie, schone en verwarmd sanitair.

CaraTour_Hans

Mooie rustige camping midden in het groen. Het sanitairgebouw is echt heel mooi en schoon. Op de fiets ben je in 15 min in het centrum. gezellig kroegje naast de camping waar je ook kan eten.

• februari 2023

heel vriendelijk ontvangst en een prachtige camper plek met privé sanitair ( verwarmt) heerlijk. Ook zit er een fijn restaurant in de beurt en mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Hier gaan ze ons nog vaak zien

• december 2023

• februari 2023