Vriendelijk ontvangen. Sanitair verouderd en vies. Op de west kant totaal geen ontvangst van WiFi. prijs kwaliteit totaal niet in verhouding. Margreet

MarraM

Niet ons type camping, veel seizoenplaatsen en weinig leven in de brouwerij. We hadden wel een prima plek aan de haven. Sanitair is oud, wel redelijk schoon. Zelf WC papier meebrengen, dat is toch niet van deze tijd. Wij zouden deze camping niet snel aanraden.

ASVELDJES

Hartelijk dank voor uw review. Qua sanitair zijn wij het helemaal met u eens en is dit voor volgend seizoen ook onze eerste prioriteit om deze te vernieuwen. Wij hopen u dan graag alsnog eens bij ons te mogen ontvangen. Team Camping Jachthaven De Mars

Wij stonden 2 nachten buitendijks. Mooie plek met uitzicht over het meer. Jammer van de verouderde voorzieningen.

Camping Jachthaven De Mars