Camping de Bosrand

Lieren, Apeldoorn, Gelderland, Nederland

Camping de Bosrand

Diverse kampeerplaatsen op camping - voor tarieven in voorjaar zie website - geen aankomst op zondag - aankomst na 13.30, vertrek voor 11.30 - buiten de bebouwde kom van Beekbergen gelegen - centraal tussen de steden Apeldoorn, Arnhem en Deventer - centrum
2km

• Wittekruisweg 47

7364 AL, Lieren, Nederland
  • € 22,25 • 1 mrt. t/m 15 okt.

Mooie rustige groene camping, mooie plaatsen, prima sanitair, hele vriendelijke eigenaar. s’morgens lekkere verse broodjes, en prachtige fiets routes in de omgeving!

• juli 2021

Heel vriendelijke ontvangst. Mooie ruime plaatsen. Prima toiletgebouw. Schoon, ruim en modern. We betaalden incl elektr €24. Wij hadden erg last van het lawaai van de A50, die hemelsbreed op ong. 200 m langsraast. Dag èn nacht. We zijn dat niet gewend. Anders hadden we 5 sterren gegeven.

• juli 2021

Prachtige camping en vriendelijke ontvangst, keurig sanitair en mooie fietsroutes liggen voor je klaar. Een keer per week komt de food-car langs. Al met al een fijne camping om nog een keer terug te komen.

Iledere

• € 22,25 • 1 mrt. t/m 15 okt.