Lieren, Apeldoorn, Gelderland, Nederland

Camping de Bosrand

Diverse kampeerplaatsen op camping - voor tarieven in voorjaar zie website - geen aankomst op zondag - aankomst na 13.30, vertrek voor 11.30 - buiten de bebouwde kom van Beekbergen gelegen - centraal tussen de steden Apeldoorn, Arnhem en Deventer - centrum
2km

• Wittekruisweg 47

7364 AL, Lieren, Nederland
  • € 22,25 • 1 apr. t/m 21 okt.

We kwamen ‘s avonds aan nadat de receptie al gesloten was op de terugweg vanuit buitenland naar huis. Maar we zijn zo gastvrij en vriendelijk onthaald. Fijn plekje, mooi en schoon sanitair, veel vogeltjes….wij komen zeker een weekend terug met de camper om lekker in de omgeving te fietsen!

• oktober 2021

leuke bosrijke camping, alles aanwezig. Mooie fietsroutes vanaf de camping. Beheerders zeer behulpzaam en vriendelijk. Satelietontvangst is op de meeste plaatsen moeilijk.

Joerandi

Mooie rustige groene camping, mooie plaatsen, prima sanitair, hele vriendelijke eigenaar. s’morgens lekkere verse broodjes, en prachtige fiets routes in de omgeving!

• oktober 2021

Arno1501!

• € 22,25 • 1 apr. t/m 21 okt.