Camping de Bosrand

Lieren, Apeldoorn, Gelderland, Nederland

• juli 2024

Fijne camping, met goede faciliteiten, aandacht voor de aankleding, en vriendelijk en behulpzaam beheer. Aandachtspunt: geluid van de naastgelegen A50.

• juli 2024

een heel leuke camping met alles wat je nodig hebt en heerlijk rustig. leuke fietstochten gemaakt in de omgeving. zeer vriendelijke eigenaren en op zaterdag en maandag heerlijke zelfgebakken pizza's.

• juni 2024

We hebben weer een paar dagen met onze camper op deze mooie minicamping gestaan. Alles is hier aanwezig en de camping wordt zeer goed onderhouden, ook het sanitair. om gezondheidsredenen moesten we jammer genoeg eerder vertrekken. De camping verdient een 10+

• juni 2024

Camping de Bosrand