Prima plek, aardige medewerkers van het restaurant. Totaal geen last van het verkeer, ook niet van de paarden: zelfs leuk om de veulentje te zien rennen. Niet gegeten in het restaurant omdat er geen andere klanten waren. (op zaterdag).

RobbieV

Prima plek, als camperaar is dit de ideale plek: goed te eten, prettige mensen en mijn eigen voorzieningen zoals bed en toilet zelf meegenomen. Roy bedankt voor jouw gastvrijheid.

Rob7

Fijne plek om te overnachten en prima restaurant met uiterst vriendelijke mensen. top!

Bistro de Bron