Prima camperplaats voor het maken van een aantal fietstochten in het gebied van de Oude IJssel. Hebben hier 4 nachten gestaan op een plek met uitzicht op het weiland. wat een rust. Brandschoon hypermodern sanitair!

• april 2023

Wij hebben 4 dagen op deze prettige/gemoedelijke camping gestaan. Het net vernieuwde sanitair is werkelijk een plaatje. wij hebben mooie fietstochten gemaakt in de omgeving. De eigenaren zijn nog druk doende om de camping nog verder te verfraaien.

GerardenHenny

Rust en ruimte! Heerlijke plek diep in de Achterhoek. Met uitzicht over de landerijen. makkelijk aanrijden ook. ruime plaatsen. De twee nieuwe eigenaren makers er iets moois van. Binnenkort geheel nieuw sanitairgebouw.

• april 2023

SVR camping 't Zwaantje