fijne cp. Gezellige centum ligt op ca 10 min. lopen van de cp. De Lidl bijna om de hoek. Dicht bij het centrum staan heeft zo z’n voordelen….het verkeersgeluid ‘s morgens vroeg moet je dan op de koop toe nemen

Pieterel

Sta je tot een uur of 22 lekker rustig op wat verkeer na, gaat de muziek in het naastgelegen sport cafe vol aan, je zal er tegenover wonen, is nu 23.30 en word steeds harder, voor mij geen aanrader.

Zwerfertje

Leuke plek. Dicht bij centrum. Makkelijk afrekenen via aan-uit. Ligt aan kruispunt wat wel het nodige verkeersgeluid geeft.

Parking Watergoor