Camperplaats De Zwaan

Nunspeet, Gelderland, Nederland

Camperplaats De Zwaan

camperplaatsen bij de boer - zondag géén aankomstdag, wel vertrekdag! - verwarmd sanitair - douche tegen betaling - open van 07-23u - jeu des boulesbaan - Winnaar NKC verkiezing Camperplaats van het jaar 2011 - openbaar vervoer 1km - [winkel]centrum 2km

• Hardenbrinkweg 46

8071 SM, Nunspeet, Nederland

• juli 2021

Wat een heerlijke plek. Voor ons de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer. Wij zijn daarom tegen onze gewoonte in langer gebleven. Zelfs als het druk is, voelt het niet zo. Vriendelijke eigenaar, heerlijk uitzicht, prima douches en toiletten. Prachtige fietsomgeving.

• juli 2021

Wij zijn hier nu al enkele keren geweest. en het is nog steeds een super plek om naar toe te gaan. Het is wel vol maar je hebt er geen last ban. prima schoon sanitair en er zijn ook twee douches. We komen zeker nog een keer terug. Aardige beheerder. Top locatie. 👍

• juli 2021

we waren voor het eerst hier maar zeker niet voor het laatst. wat een mooie betaalbare Camperplek Zijn hier 5 dagen geweest en ons niet verveeld Bedankt uw gastvrijheid eddie en jöhanna