Camperplaats De Zwaan

Nunspeet, Gelderland, Nederland

Camperplaats De Zwaan

camperplaatsen bij de boer - zondag géén aankomstdag, wel vertrekdag! - verwarmd sanitair - douche tegen betaling - open van 07-23u - jeu des boulesbaan - Winnaar NKC verkiezing Camperplaats van het jaar 2011 - openbaar vervoer 1km - [winkel]centrum 2km

• Hardenbrinkweg 46

8071 SM, Nunspeet, Nederland

• november 2021

heerlijk cp plekje voorzieningen prima de rede van de 5e ster is de service die erbij is gekomen dat je via een formulier heerlijk een maaltijd kan laten bezorgen 👌.

• oktober 2021

Heerlijk weekend gehad bij de Fam de Zwaan wat een kanjers en wat gastvrij. Een gezellige drukte met de CCN erbij, wij komen graag terug. Harry en Sylvia

• oktober 2021

We hebben hier 1 nacht gestaan, prachtige Cp. Vriendelijke beheerder. Het weer was slecht, dus we hebben weinig van de omgeving gezien. komen vast nog wel terug! Gerard en Helma!!

• november 2021