Prima locatie, wij troffen het niet met het weer helaas, dus volgende keer beter!

Ton-en-Gerda

perfect plek , ondanks alle regen toch prima plekken ( verhard ) alles heel doordacht incl gele paaltjes om makkelijk op het juiste spoor te gaan staan , net/ schoon sanitair , ruime zeer makkelijk bereikbare losplaats en zeer vriendelijke eigenaars !

user369620913

Fijne plek met hele goede voorzieningen. Centrum Nunspeet redelijk dichtbij evenals een goede boerderij/molen winkel. Wij komen terug!

Camperpark Kostverloren