SVR camping de Vijverhof

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

appelejan1

Het zag er allemaal netjes uit .Maar veeeel regeltjes .Zondag rustdag dat was bekend.Maar vanaf Smorgens 10 uur kun je pas vertrekken,dat vind ik voor een camperplaats niet fijn .Teveeeel regels voor een camper plaats .Gras ook heilig daar .🚐😂

Marianne-kroeze

ons excuus voor dit ongemak: door de extreme weersomstandigheden is het nu anders dan normaal. het gras kan in deze omstandigheden niks hebben... en als u had laten weten vroeg te willen vertrekken, dan hadden we dat kunnen regelen..

Over ons

About us image
Beste Camperaars, Wij zijn Wim en Sarina van der Kieft en wonen in Ommeren, waar we sinds 2007 een camping runnen met heel veel plezier. We wonen in het hart van de Betuwe, tussen de Rijn, de Waal en de Linge. Een schitterend gebied. We hebben twee zonen en totaal 5 kleinkinderen. Een deel ervan woont naast de camping.We nodigen u/jij/jullie van harte uit op onze camping! de koffie staat klaar!

SVR camping de Vijverhof