Camping De Betuwehoeve

Ommeren, Buren, Gelderland, Nederland

• juli 2024

2 nachten met 4 wielen in het gras voor 55 euro

alie.herman

Beste Alie en Herman, Graag verduidelijk ik jullie opmerking. Onze prijzen staan transparant op onze website. Tevens de bijbehorende voorwaarden. In uw geval betaalt u het SVR tarief van 22 euro per nacht. Toeristenbelasting komt daar bij evenals uw stroom verbruik. Dit resulteert in de prijs die u schrijft. Mocht u een bepaalde verwachting hebben dan adviseren wij u vooraf te informeren naar de prijzen en niet achteraf na het kamperen te klagen over de prijsstelling. wij kunnen dan ook verder niks met uw review en vinden het bijzonder dat u door uw eigen toedoen onze camping negatief scoort . Toch wensen jullie veel camper plezier. Met vriendelijke groeten, Rob (Eigenaar camping De Betuwe Hoeve)

Heerlijk twee nachten gestaan. Leuke ontvangst door vriendelijke beheerster. Zorgt voor een gemoedelijke sfeer. sanitair is ruim voldoende. komen graag eens terug als het minder koud is om te fietsen.

Dank jullie wel voor de review. Rob en Sophie

Prachtige Mooie lokatie, schone sanitaire voorzieningen, vriendelijke ontvangst en gastvrije mensen een mooi uitgestrekt gebied om te fietsen. Anneke en Fred, Ommen.

• juli 2024

2 nachten met 4 wielen in het gras voor 55 euro