Camping De Grote Altena

Oosterhout, Overbetuwe, Gelderland, Nederland

Camping De Grote Altena

Gelegen aan de Waal - uitzicht op druk bevaren rivier - broodjesservice - restaurant met terras naast camping - centrum 2km

• Waaldijk 38

6678 MC, Oosterhout, Nederland
  • € 22,00 • 29 mrt. t/m 26 apr.

€ 28,00 • 27 apr. t/m 4 jul.

€ 30,00 • 5 jul. t/m 26 aug.

€ 28,00 • 27 aug. t/m 14 okt.

• mei 2021

Niet echt geschikt voor campers wanneer je geplaatst wordt op een zogenaamde sportveld plaats. Toegang tot deze plaatsen is steil en erg smal door aangeplante heggen. sanitair is prima. Naar onze mening te duur, en € 18,50 reserveringskosten wel erg hoog.

• mei 2021

Prachtig gelegen camping aan de Waal. De plaatsen zijn ruim en overal zicht op de Waal. Schoon en modern sanitair. De Indonesische gerechten van Yudi zijn een aanrader! Camping is niet goedkoop maar wel het geld waard. Nijmegen is 8 km dus prima te doen met de fiets. Wij komen zeker terug.

• april 2021

Prachtig gelegen camping met ruime plekken en schoon, verwarmd sanitair. Geweldig uitzicht op de Waal en de scheepvaart. Nijmegen stad op 10 minuten fietsen en fraai gebied om te wandelen. wij gaan zeker terug.

• april 2021

kees54

• € 22,00 • 29 mrt. t/m 26 apr.

€ 28,00 • 27 apr. t/m 4 jul.

€ 30,00 • 5 jul. t/m 26 aug.

€ 28,00 • 27 aug. t/m 14 okt.