er staat in reviews losloopgebied voor honden maar op de site staat honden verboden dus even goed informeren of dit klopt.

Penning1

Rustige plek, als de groepsaccommodatie niet in gebruik is. Maar ach, een beetje achtergrond geluid vinden wij niet vervelend. Ligt midden in de bossen, en voor de hond ben je meteen in losloopgebied. 20 minuten lopen en je bent in het dorpje met supermarkt, bakker etc. We genieten!

• juni 2021

prima plek voor iemand die van rust en natuur houd, vriendelijke beheerders, heerlijk schoon sanitair en mogelijkheid voor storten grijswater, kortom perfecte plek voor rustzoekers die houden van de natuur mooie fietspaden door de Veluwe en het dorp is dichtbij. Wij vonden dit een heerlijke lokatie.

Harleycorvette

Leuk te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad!

• juni 2021

Harleycorvette

Leuk te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad!

Camping Het Mussennest