• oktober 2022

Pas me geheel aan aan vorige reviews met als extra info ervoor te zorgen voor een smal verloop van een normale 220 volt stekker aangezien wij geen camping Euroaansluiting aantroffen.

• mei 2022

hou je van boeren nostalgie eenvoud maar vooral rust... schoon en fris en goed onderhouden wifi alleen rondom het huis van de eigenaar en de natuur binnen handbereik dan is dit een aanrader mooie wandel en fiets mogelijkheden

• maart 2022

Nette camping, eenvoudige plekken in soort van weiland, aardige eigenaren, en heel belangrijk BETAALBAAR.

• oktober 2022

• mei 2022