MirandaV!1

heerlijk wat een rust op deze camping met heel schoon sanitair Fijne omgeving om te fietsen, routes staan heel goed aangegeven, en wandelingen heel hartelijke mensen, we komen beslist terug

Helen-zoethout

Geweldig leuke camping, lekker rustig met zeer nette sanitair ruimtes. Makkelijk zijn de fietsroutes met de fietsknooppunten te bereiken. En de mogelijkheid om de elektrische fietsen op te laden in de fietsenstalling. Samenvattend een geweldige rustige en fijne minicamping Cor van Erp

Mini Camping 't Veld