Mini-camping 't Haller

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

5van 5

Plezierige kleine camping met ruime plaatsen. Het dorp is op loopafstand en ook de bekendste trekker, het kasteel met museum More is dichtbij. De lunch daar in de Oranjerie is een aanrader. Ook mooie fietsomgeving.

• maart 2024

vriendelijke ontvangst op mooie, rustige camping, prima verzorgd. Centrum Ruurlo vlakbij. Museum More in Kasteel Ruurlo is op wandelafstand. Écht een aanrader. Heerlijk verpozen jn de Orangerie

RTrider

Mooie plaatsen, goed en schoon sanitair, vriendelijke eigenaren. Ruurlo op loopafstand, veel wandel en fietsroutes. Kasteel Ruurlo - museum More is ook leuk om te bexoeken.

5van 5

• maart 2024

Over ons

About us image
Mini camping 't Haller Al jaren zijn wij een begrip in Ruurlo en omstreken. Wij bevinden ons aan de rand van Ruurlo. Zo bent u enkele minuten verwijderd van een heerlijke wandeling of fietstocht in de rust en ruimte van Ruurlo’s bosrijke omgeving óf bent u in minder dan 5 minuten in het centrum van Ruurlo. Naast onze fantastische ligging, zijn wij ook nog eens 100% groen. Wij draaien volledig op zonne-energie en verwarmen met warmtecollectoren. Onze camping is voorzien van alle gemakken: stevige plekken, gratis waterafvoer bij de plek, gratis wifi, beveiligde fietsenstalling en voorzieningen voor mindervaliden. Bent u enthousiast geworden? Kom dan eens gezellig aan om een kijkje te nemen of boek uw verblijf!

Mini-camping 't Haller