Mini-camping 't Haller

Ruurlo, Berkelland, Gelderland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Mooie plaatsen, goed en schoon sanitair, vriendelijke eigenaren. Ruurlo op loopafstand, veel wandel en fietsroutes. Kasteel Ruurlo - museum More is ook leuk om te bexoeken.

BruijnSchoffelmeijer

Super verzorgde camping, vlakbij Ruurlo met zijn winkels en horeca. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Verse eitjes en jammetjes te koop. Zelden zulk schoon sanitair gezien.

Piet-en-Renny

We staan op prachtig gras. perfect sanitair. Heerlijke eieren en pruimen. Voor de liefhebbers is More een aanrader. Een plek om op terug te komen.

Over ons

About us image
Mini camping 't Haller Al jaren zijn wij een begrip in Ruurlo en omstreken. Wij bevinden ons aan de rand van Ruurlo. Zo bent u enkele minuten verwijderd van een heerlijke wandeling of fietstocht in de rust en ruimte van Ruurlo’s bosrijke omgeving óf bent u in minder dan 5 minuten in het centrum van Ruurlo. Naast onze fantastische ligging, zijn wij ook nog eens 100% groen. Wij draaien volledig op zonne-energie en verwarmen met warmtecollectoren. Onze camping is voorzien van alle gemakken: stevige plekken, gratis waterafvoer bij de plek, gratis wifi, beveiligde fietsenstalling en voorzieningen voor mindervaliden. Bent u enthousiast geworden? Kom dan eens gezellig aan om een kijkje te nemen of boek uw verblijf!

Mini-camping 't Haller