prachtige plek als je vooraan staat in de rij van 4. alle plekken waren aanvankelijk bezet. is inderdaad luidruchtig in de avond en nacht. er komen auto's voorbij met slippende banden en / of motoren/ brommers. we gaan het nog een keer door de week proberen...

Liesje59

leuk plekje aan de Waal en zo in het “centrum” van Tiel.

krtjt

9 maart gekeken en even koffie gedronken. Moesten verder maar komen hier zeker een keer staan. Nu droog.

Liesje59

leuk plekje aan de Waal en zo in het “centrum” van Tiel.

Parking Waalkade