Javamo

Het is nog niet helemaal af maar daar word aan gewerkt. Prachtige locatie met een uitstekend restaurant er naast. Je kunt het afval water lozen en er is een toilet en douche gelegenheid. De stroom is er maar word aangepast. Prima plek om een nachtje te verblijven!

erikwesterop

Leuke plek direct aan de Rijn, wij betaalden 16 euro per nacht werd op een bord aangegeven kenteken en aantal personen en het geld overmaken. prima manier. Alleen hebben wij de sanitaire voorzieningen niet kunnen ontdekken er stond een witte container maar deze was dicht. Verder prima plek

Camping Steengoed