helaas wordt de plaats door de bewoners gebruikt als honden uitlaatplaats overal stront dit is voor ons niet een plaats om terug te komen sanitair hebben we niet gebruikt dus kan daar niet over oordelen

Frans-Wittenaar

Als de stroomprijs hier bij in had gezeten,dan was het nog redelijk geweest,nu zit je met stroom op het boerencamping tarief,te duur voor deze plek.

H.K

Super mooie plek met zicht op het water. Van alle gemakken voorzien (WIFI, sanitaire voorzieningen, jumbo op loopafstand, wasmachines en aardige eigenaren. Toplocatie voor goede prijs!!!! Fam Janssen

Jachthaven De Bijland