Parking Europakade

Tolkamer, Rijnwaarden, Gelderland, Nederland

• juli 2024

• juni 2024

Altijd weer fijn. Nu hoog water. Dan heb je langzame boten tegen stroom in en snelle stroom afwaarts. Compliment voor de vrijwilligers die het geld komen innen. Altijd enthousiast. We komen hier al wel meer dan 10 jaar..

bertcamper

Mooie plek met mooi uitzicht.. Jammer dat de stroomkast helemaal op het eind staat zodat alleen vooraan je gebruik kan maken van stroom. Ook niet met een extra lange kabel.

• juli 2024

• juni 2024