Een mooie, rustige camperplaats. Er is wat overlast door werkzaamheden aan de dijk, maar wij hebben hier 2 nachten prima geslapen.

Iverest

Zeer mooie locatie. Momenteel een beetje luidruchtig vanwege de bouwplaats. Aardige exploitanten, gemakkelijk te betalen en een leuk klein café. . . Perfect om te fietsen en schepen te bekijken 👍

• december 2023

2e kerstdag geen enkele staanplaats bereikbaar vanwege zeer hoge waterstand.Wel leuk gezicht vanaf de dijk.Als je er alleen.naar toe wil voor overnachting : niet doen . Glasje

• december 2023

Pleisterplaats Bol Varik