Pleisterplaats Bol Varik

Varik, West Betuwe, Gelderland, Nederland

Momenteel niet toegankelijk, vanwege werkzaamheden aan de dijk...helaas voor niets ernaar toe gereden.

Commerwel

Een mooie, rustige camperplaats. Er is wat overlast door werkzaamheden aan de dijk, maar wij hebben hier 2 nachten prima geslapen.

Iverest

Zeer mooie locatie. Momenteel een beetje luidruchtig vanwege de bouwplaats. Aardige exploitanten, gemakkelijk te betalen en een leuk klein café. . . Perfect om te fietsen en schepen te bekijken 👍

Pleisterplaats Bol Varik