• april 2023

We kwamen hier in de regen aan. We gaven aan dat we een beetje verdwaald waren en niet konden draaien op de smalle wegen vanuit Hattem. Er was plek maar het kon niet voor 1 nacht. Dus we werden eigenlijk weggestuurd. Jammer. Het zag er prima uit.

• september 2021

Mooie en nette camping. Ruime plekken en goed en schoon sanitair. Prachtige wandelingen en fiets omgeving, routes op camping voorhanden. Vriendelijke beheerders. Goede prijs/kwaliteits verhouding!

• april 2023

• september 2021