Zag er allemaal een beetje troosteloos uit. Kwam ook door de veelheid aan regen wat er gevallen was. Alleen contact gehad via telefoon tegen de muur. Wat onpersoonlijk. Wel lekker rustig en goede nacht gehad.

Mathek

CP ligt heel rustig. Klein, door struiken afgeschermd, grasveldje. Stroom en water via verouderde zuil. Prachtige omgeving om te fietsen. Ontvangst heel vriendelijk.

JohnCitroen

fantastische camping en we werden heel open en gezellig welkom geheten. Haast op loopafstand van Vorden. Werkelijk een aanrader.

Parking bij Camping de Goldberg