Parking Kampeerhoeve Bussloo

Wilp, Voorst, Gelderland, Nederland

Parking Kampeerhoeve Bussloo

camperlocatie bij boerencamping - plaatsen op erf - geen aankomst tussen 12-.00/13.00u - ook op zondag geen aankomstdag - gebruik sanitair tegen betaling - ook plaatsen op de camping tegen hoger tarief sc [87038] - Thermen Bussloo 2km - recreatieplas 500m - Deventer-Zutphen en Apeldoorn op fietsafstand - centrum Wilp 4km

• Grotenhuisweg 50

7384 CT, Wilp, Nederland
  • € 15,00 • 1 jan. t/m 25 okt.

€ 15,00 • 9 nov. t/m 31 dec.

• nkc, asci

• september 2020

4/9 tot 7/9 We zijn hier voor de derde keer geweest! Eerste keer op de Camperplaats en in 2019 en nu op de camping voor een familie weekend. Gezellig en leuke ontvangst! Echt thuiskomen. Goede douches en overig sanitair. Hopelijk volgend jaar weer! Ingrid en Piet, bedankt !!

Zwerfklei

we hebben hier een weekend gestaan met de camper. plaats tegen de oude stal. geen mooie plek. de campi g is prachtig, sanitair is ook goed, zeker met de extra toiletten. de broodjes ice was een leuke verrassing, maar......het geluid van de snelweg irriteerde ons. vandaar de 6

• juni 2020

5 dg. op deze geweldige plek gestaan. Al het positieve is al verteld en wij hebben niks negatiefs kunnen ontdekken. We willen niet in herhaling vallen. Monique dankjewel. Je bent het zonnetje op de camping.

De-Bruintjes

Deze locatie heeft 70 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• september 2020

• juni 2020

De-Bruintjes

Deze locatie heeft 70 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• € 15,00 • 1 jan. t/m 25 okt.

€ 15,00 • 9 nov. t/m 31 dec.

• nkc, asci

• Verhard