Prima plek vlakbij centrum en camper van 7 meter lukt prima wanneer je hem achteruit inparkeert. Onze camper van 7 meters gaf geen enkel probleem.

Jan---Fransje

we hoopten hier te kunnen overnachten maar helaas: camper van 7 m kan er niet terecht, staat wel 11m op de site. erg onduidelijk allemaal

• december 2023

Goede cp om Zutphen te bezoeken. Oude stad op steenworp afstand. Op 29 december heerlijk rustig. € 12,70 per etmaal parkeergeld (betalen bij parkeerzuil 48; speciale camperknop). Desgewenst stroom en water apart via AanUitNet-app. Geen loos mogelijkheid grijs of zwart water.

• december 2023

Parking Houtwal