Vriendelijke kleinschalige camping, keurige ontvangst met uitleg over de camping. Schoon sanitair, prachtige lokatie voor vele fietstochten. Een prachtige rustige omgeving, wij hebben er 4 nachten gestaan.

leuke kleinschalige camping, alles aanwezig, eenvoudig sanitair, maar schoon. wel veel “donkere” plekken onder de bomen, daar moet je van houden. dorpje met snackbar Chinees en winkel.

fatamorgana

Twee nachten op deze gemoedelijke mini camping gestaan. We werden vriendelijk verwelkomd door de eigenaar met een kopje koffie. Rustig, verzorgd en schoon sanitair. van hieruit mooie fietstochten gemaakt. we komen hier zeker weer een keertje terug.

Camping de Beerte