Super plek, heerlijk rustig, mooie uitvalsbasis om te fietsen in de omgeving. En een vriendelijke eigenaar die aandacht heeft voor zijn gasten.

htwisker

Fantastische plek en super schoon. Je krijgt waar voor het geld dat je betaald en meer. Hele gezellige eigenaar en zaterdag is het daar patatdag, hebben wij jammer genoeg niet meegemaakt omdat we zaterdagochtend vertrokkken maar misschien komen we daarvoor wel terug.

camper_38

Wat een mooie review, kom gerust terug :) Vriendelijke groet: De Pekelaar.

Een zeer mooie rustige camperplaats en uitstekende fietsroutes. De eigenaars zijn super aardig en vriendelijk en ook zeer behulpzaam. Een plaats voor ons zeker nog bezoek waard. Helemaal geen min punten.

unauna

Wat een leuke review, bedankt! Vriendelijke groet: De Pekelaar.

camper_38

Wat een mooie review, kom gerust terug :) Vriendelijke groet: De Pekelaar.

unauna

Wat een leuke review, bedankt! Vriendelijke groet: De Pekelaar.

Camperlocatie De Pekelaar