De Kleine Molenpolder Grootegast

Grootegast, Groningen, Nederland

• juli 2024

Wij zijn weer een paar dagen op deze prachtige camperplaats geweest. Perfecte plek met ruime plaatsen. Mooi gebied om te fietsen ed. Bij afwezigheid van de beheerder is wat ons betreft de assistent beheerder in opleiding (ha ha) uitstekend geslaagd voor zijn taak. We komen zeker weer terug.

• juni 2024

Zeer fijne goed verzorgde plek. Heel ruime plaatsen. Vriendelijke beheerders. Wat je als camperaar nodig hebt is aanwezig. Een plek om terug te komen.

• juni 2024

Een heerlijke, rustige camperplaats met alle basis voorzieningen. Vriendelijke ontvangst en goede uitleg. Dit soort camperplaatsen maakt het Camperleven heel erg leuk.

• juli 2024

De Kleine Molenpolder Grootegast