Gelukkig bestaan er nog dit soort camperplaatsen voor een keurige prijs. Minimale voorzieningen zijn aanwezig en maximaal genieten van de rust en het uitzicht. Deze plaats is echt een aanrader!

• februari 2024

Mooie camperplaats met goed onderhouden en ruime plaatsen.En alle basisvoorzieningen zijn aanwezig.We zijn er meerdere keren geweest en komen zeker terug.Prachtige omgeving om te fietsen. En het museum is zeker een bezoekje waard. Klaas en Janke

• februari 2024

De Kleine Molenpolder Grootegast