Parking Paterswoldsemeer - DeLijte

Haren, Groningen, Nederland

• juli 2024

Vanavond laat aangekomen vanwege files. De camperplaats was vol dus 5 campers stonden op de reguliere parkeerplaats. Ook goed. Blijft mooie plek.

• juni 2024

We hadden geluk er waren 3 plaatsen vrij. Maar wij waren er vroeg. De werkelijkheid wijkt sterk af, Van wat er op het informatie bord staat. Dit doet afbreuk aan de camperplaats. Zoals deze nu was, krijgt hij een onvoldoende. Ook het strandpavijoen viel niet mee. Prijs kwaliteit is niet voldoende.

• juli 2024

• juni 2024