Landgoed DeCamping

Het Zandt, Loppersum, Groningen, Nederland

• juni 2024

Leuke lokatie voor een overnachting met de camper inclusief stroom. Voormalig voetbalveld omgetoverd tot verschillende plaatsen waar je kunt staan met diverse gras /struiken als afscheiding. Vriendelijke ontvangst. Ja 2 toiletten en douche is niet veel maar het is er wel.

• juni 2024

twee nachten gestaan, het was zo nat op het veld dat Drewes een mooie oplossing had, op de baan staan😀. Top! Heerlijk rustig en we komen zeker terug 👍

Landgoed DeCamping