• april 2022

Heerlijk rustig, vriendelijke eigenaar. Konden aan de paal, toilet legen in een rioolputje in de paardenwei. Alleen voor de plek al gaan we er nog een keer naartoe.

• september 2021

Heel erg achteraf. Vriendelijke ontvangst, geen faciliteiten. De plaatsen leken me niet erg stevig en vlak. Heb dan ook geparkeerd op de weg welke wel verharding had.Verharding aanbrengen en egaliseren zouden de plekken toegankelijker maken imho.

• mei 2021

Rust en ruimte te over hier. Voorzieningen op aanvraag en stroom met een meter. Daar hebben we geen gebruik van hoeven maken. Heerlijke plek met honden. Op de plek zelf aangelijnd ivm pony’s maar zodra je langs het kanaal loopt kunnen ze heerlijk loslopen.

• april 2022

• september 2021