Camping 't Hofje

Slochteren, Midden-Groningen, Groningen, Nederland

Wat een prachtige plek en grote ruime plaatsen. Alle voorzieningen top in orde, overal is aan gedacht. Een aanrader om dit prachtige deel van de Provincie Groningen te ontdekken!

• juni 2023

Een heel nette camping met keurig sanitair. We mochten zelf een plek uitzoeken. Mooie ruime plaatsen. Een aanrader voor een ieder die dit deel van Groningen wil ontdekken.

• april 2023

Kleinschalige maar hele fijne camping. Sanitair was netjes en schoon. Mooie plekken.

• juni 2023

• april 2023