Gastvrijheid staat hier op de eerste plaats. Lekker eten een goede tweede. De omgeving verrassend. Kortom, prima plekje en….bruikbare tips voor de volgende bestemming van de “Wildplukker”

De-Bolletjes-II

Heel gastvrij ontvangen en wij vonden het hier heerlijk rustig. Genoten van de mooie natuur. Er kwam een foodtruck met heerlijke broodjes. Het centrum is op fietsafstand en de moeite waard.

Lavidaesbella

mooi rustig plekje en aan de vijver lekker in de zon en het centrum op loopafstand. lekker gefietst door de bossen en heidevelden kortom dit kan wel eens weer.

Camping 't Nije hof