Jachthaven By Knaap

Ter Apel, Westerwolde, Groningen, Nederland

• juni 2024

jammer de prijs die gevraagd wordt is voor een camping,die is teveel voor een camperplaats.

lucmobi

Rommelige en ongezellige plek voor de campers. Geen WiFi beschikbaar. Stevige prijs voor hetgeen geboden wordt. Restaurant was tijdens ons verblijf gesloten.

Wij-reizen-met-de-camper

Camperplaatsen en sanitair zijn aan opknapbeurt toe. De nieuwe eigenaar is al lekker bezig met het opknappen van de haven en het restaurant. Komt zeker goed.

• juni 2024

Jachthaven By Knaap